dåligt uppdaterat

igår: jag och Petronella åkte in till helsingborg för att handla nyårsklänning och annat :) men när vi var i helsingborg så ångrade vi oss och bestämde för att åka in till malmö istället xp så det gjorde vi :) tog hela dagen innan vi hittade en klänning ! Petronella hittade ingen men jag gjorde, när vi var i sista affären xp sen åkte vi hem , och sen kom Otto till mig :) så var han här ett tag :)
idag: vaknade vid halv 12 och kom på att jag skulle till stan med Petronella, men så ska vi ner dit snart när hon är klar så jag väntar på att hon och Cecilia ska bli klara :) sen blir det Cecilia hela dagen :) har inte sätt henne på länge ;o men jaja :)
här är vad jag köpte i malmö :


klänningen
den andra bilden jag tog går inte att flytta in men jaja, jag köpte också lite smink och lösnaglar och svart nagellack! :)
/ josephine






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0