dk/helsingborg

klockan tre åker man in till helsingborg med tjejerna och sen  åker vi över till danmark och senare tillbaka till helsingborg för att se Timbuktu (y)

godnatt

var hos Pontus nu ikväll med Maja och Robin (y) och nu chillar jag och lyssnar på depp musik och ska nog snart sova så jag orkar med en FET dag imorgon i helsingborg (y)

sugen på det, men är väldigt otaggad x)

HELSINGBORGSFESTIVALEN 2010 - 1

starpilots

fotograferades med en från starpilots

broken door

chillarna innan hoffmaestro (y) väntade där i 2 timmar och var verkligen värt det , stod ju längst fram!

så jävla typisk att batteriet tar slut PRECIS när hoffe ska spela blev lack ... men whatever NJÖT istället sjukt bäst var dom!

riktig chillare

pontan

TAGGADE inför hoffmaestro!

så jäkla lyckad kväll asså, nog det bästa på hela året! nu är det bara två dagar till som det ska rööjas :D

TAGGA

snart så... klockan 6 så tar vi tåget in till helsingborg, så jävla gött... är redigt taggad på detta asså... ;D
HOFFMEASTRO TONIGHT! kommer bli så awesome !

det två bloggarna jag älskar mest

Felicia Frithiof

Kenza Zouiten

båda är lika vackra! helt sjukt...

går inte att sluta älska

cola sugen

blev så sugen på cola... får panik, men jag orkar inte sticka ner till stan och köpa... xo

hoffmaestro

igår så var tjejerna här och vi hitta på en massa skoj, som kommer upp om en stund. Vissa sov här inatt och Linda stack nyss och nu sitter man och chillar och lyssnar på Hoffmaestro, så jävla awesome (y) imorgon blir det ju helsingborgsfestivalen med girlsen! så ska bli så sjuk kul är fett taggad asså.

videon sen igår, så jävla kul. Vi var inte medvetna om att hon kom där mitt i allt x)

cecilia är hemma ! ;D

vaknade klockan 10 sen vaknade jag av att Cecilia ringde mig, hon har nyss kommit hem från Egyptien (y) så ska träffa henne idag, lär väl se vad vi gör, hon är bara hemma två veckor till sen flyttar hon till USA i ett år!
Ska i alla fall käka frulle nu och duscha och sånt sen kommer fisen (:

send it on

bild sen vintern 09
är osäker på hur jag ska ha mitt hår , måste färga det snart!

det är insidan som räknas, men det är utsidan som ger insidan en chans ...

tvättkorgbruden

hade en trevlig kväll igår, Hampus, Pontus, Robin och Filip kom hit och vi chilla dilla bara sen stack Hampus och Filip vid 2 och när klockan var ungefär 4 något så skulle jag och Rebecca byta om så ville vi inte byta om framför två nördar så vi gick utanför rummet till tvätt stugan, så tänker Rebecca att hon kan byta om innan för drapperiet så hon öppnar det och trillar rätt ner i en tvättkorg och man hör ett tyg rivas (y) och jag brister ut av garv i cirka 3 minuter x) sen hör man rebecca "kan du hjääälpa mig, sitter fast" så går jag dit för att hjälpa henne men går inte så mycket man skrattar sen när hon reste sig upp efter kasnke 10 minuter så ser vi att hela korgen är helt i sönder tyget är helt rivet och ett ben på korgen är snet x) såå kul... i alla fall sen går vi in på rummet igen och kan inte sluta garva... sen blev rebecca sur för att hon inte fick någon plats och bad Robin gå upp och lägga sig så gjorde han det sen plopp somnade rebecca och själv var jag och Pontus uppe till 7 sen däckar jag med... sen vaknar jag och Rebecca av att både Pontus och Robin är borta så vi går upp och gör tacos (y) och nu har Rebecca stuckit för att kolla fotboll (HIF) och jag sitter här med ett tomt hus helt själv och ska börja städa, toppen!  (;

igår väntan på folket som skulle komma.

kebab

sitter här med kebaban (Rebecca) och vi ÄLSKAR att dunka musik och ikvällblir det grill här med folk! ENSAM HEMMA SÅ GÖTT ! :D

längesen

sitter och lyssnar på riktigt härlig musik & åt nyss en mini pizza , det satt riktigt bra må jag säga!
Det är helt sjukt vilken härlig känsla det är att vara ensam hemma så jävla skönt och så här kommer det vara till nästa vecka så jädrans gött! Är faktiskt lite sugen på att sova men ändå inte... är typ riktigt seg.
Men i alla fall nu ska jag fortsätta att lyssna vidare på gamla härliga låtar som väcker minnen! puss

bilder sen igår/natt

sötnos

tack o hej leverpastej

woow

hej

kom hem från bårslöv för en timme sen och är jätte pigg! var awesome där orkar inte skriva mer haha, skriver när jag vaknat till eller någon gång, ska kanske till stranden om en timme får se rebecca har typ däckat i min soffa så ska se om jag sätter på en film haa de

PARDY!

Rebecca and me, håller på att göra vid oss för att senare dra oss in till helsingborg (bårslöv) och parta! hemma vid 1 typ (y)

häärligt väder !

vaknade 10 av att mamma, pappa och isabell stack iväg och ska vara borta till söndag (y) gick ut dirket och solade och nu har jag solat ett tag och nu blir det minipizza sen kommer rebecca hit ;)

fick bli denna bilden :)

lite scary ändå

never back down

Såg nyss klart never back down, en film jag rekommenderar starkt för de som inte sätt den, älskar filmen!

sometimes

har så fastnat till denna låten x)

snackar i telefon ...

... med Rebecca (y) hittade två feta spindlar på mitt rum , inte okey...

hehe, peace out!

typiskt

Fan, trodde jag skulle få vara ensam hemma till söndag för mina föräldrar ska campa men nej bara en natt själv... för sen ska mormor och morfar komma och sova här bara för det ska passa vår äckliga hund.....

myyys

ikväll blir det bara myyys.. orkar inte göra ett skit idag.

bild sen någon dag denna veckan x)

lördag

igår stack jag till båstad med tjejerna och chilla på straden , senare stack vi hem och gjorde vid oss, sen drog jag, Rebecca och Johanna till Robin och var där med han, Pontus och Andreas blev chillande där, sen tog jag och Rebecca tåget hem vid 12 tror jag, haha. Har kommit på att jag har jävligt dåligt minne, minns verkligen inte vad jag har gjort, säkert bara för det hänt så mycket kul.
Idag bler det Rebecca, får väll se vad vi gör! :)

kan verkligen inte sluta lyssna på de två låtarna jag la in i förra inlägget!

"Love the way you lie"

wooow, har inte haft tid "igen" att skriva händer sjukt mycket nu ju... men i alla fall har tältat och sånt nu i tre dagar så därför jag inte varit på G och skriva + några dagar till men det skiter vi i, var på madison i båstad i söndags (y) var först på förfest hos någon som heter sebastian tror jag, kallades för begnan i alla fall, sen tälta jag i tisdags med beccis det gick toppen sen i onsdags också fast då kom Pontus och Robin med och tälta , för de "missa" tåget så det skulle annars ta tåget vid 5 så de sov osså i tältet, kan säga att det blev JÄVLIGT varmt så sov inget, men vi märkte att en annan fick sin sömn i alla fall, pontus låg och snarkade i mitt öra, men jaja sen åkte de hem vid 7 på morgonen sen vid 12 åkte jag in till tandläkarenmed Rebecca, sen drog jag och hon in till båstad och var där till 12 sen drog vi hem och tälta igen, sen nu kom jag hem från helsingborg för en stund sedan, var hos Robin i hans systers lägenhet med Rebecca och Pontus (y) trevligt trevligt. Och nu blir det kräng och äntligen få sova i min säng jag inte gjort på några dagar kommer att sova så jävla skönt!

I made it - Kevin Rudolf

Love the way you lie - Eminem, Ft. Rihanna

awesome

wooow, awesome dag igår, eller vad man ska säga, alltmöjligt, stack hem till linda vid halv 7 typ sen stressade vi som svin och allt så vi missade tåget så skulle vi ta nästa och när vi kom på tåget var vi helt genom kokta och svettiga (y) sen missade vi bussen vi skulle ta till Dahlhem så fick vi ta nästa sen äntligen kom vi fram till 18 årsfesten! ja vad ska amn säga om den kvällen , awessooome! johannas pappa hämtade oss vid halv 4 typ och på vägen hem drog vi inom donken (y)

ikväll blir det antagligen madison i båstad. Har inte mer att säga, hehe.

byebye

bilder sen i förgår

Kommer bilder sen i förgår när jag och Rebecca var i båstad sen åkte båt och grillade senare på kvällen (:

Pizzeria i båstad.

Väntan på att Filip och Sebastian ska hämta upp oss.

Sebastian åkte ring (:

Jag och Sebastian, jag fick även testa köra, awesome var det ! men hände en tråkig olycka ju som jag har skrivit i ett tidigare inlägg. Men har lovat att köpa en ny!

Filip (:

ska börja dra igång igen!

ska börja komma igång med bloggadet nu, men det har varit så fullt upp för min del, men ska försöka (: blir i alla fall väla idag sen vid halv 7, 7 tiden så ska vi fira mi syster som fyllde 19 igår (: så blir lite firande!
Sen imorgon blir det 18 års fest i helsningborg och kommer åker väll hem med Johanna efter det! får se hur det blir med det (: men nu ska jag fortsätta städa sen åka in till väla med Johanna ! (:

puss

btw, det kommer nog lite bilder och sånt från några dagar sen x)

okej, blir bloggande ändå men inte ofta

jahapp, igår var jag i båstad med rebecca (y) sen drog vi hem vid 5 och bestämde oss för att grilla på stranden, sen stack vi ner till stranden och innan vi grilla så åkte vi båt med filip och sebastian skit gött var det, fick även köra (y) awesome, sen hände en väldigt hemsk olycka jag skule känna på vattnet så hade jag mobilen i min ficka och så såklart tappar jag den mitt ute på havet (y) man lyckas verkligen inte med sånt... fyfan, så var det inte ens min mobil , var rebeaccas mammas, man bara men jippi, fyfan vilket dålligt samvete jag fick... kan inte släppa det, men jaja sen stack jag och rebecca till stranden och väntade på några från örkelljunga sen kom linda och johanna också. sen drog jag och rebecca hem och jag la mig i sängen och deppa och mådde piss efter vad som hade hänt, känner mig som en idiot asså, jag har verkligen otur med mobiler. helt sjukt....

men jaja, idag blir det färga johannas hår och lite annat skit

älskar låten!

är inte sugen på att blogga mer... tar ett litet uppehåll så får se senare.

awesome

har inte haft tid att blogga, men här kommer det, varit upptagen med att hitta på saker hela tiden så ja, haft det väääldigt trevligt de senaste dagarna hänt så sjukt mycket roligt , awesome! träffat nytt härligt folk också ! (; underbart! men nu ska jag kolla film och deppa (y) hehe, och njuta av mina två cola burkar och godis!

hej i stugan

har varit ganska upptagen och är stressad ska med tåget in till helsingborg 4 över 9 och håller på att göra vid mig, men iallafall var kul på stranden i hbg idag (: förutom att en söp sig full på stranden och spydde typ en meter från där vi låg (y) så vi drog efter det x) ja, nu ska ja ggöra vid mig lägger upp några bilder sen idag (:

27 grader @ 9.00 awesome

vaknade för en halvtimme sen (y) klockan 10 ska jag och några tjejer in till helsingborg till en fin strand där (:
gick upp och kollade hur många grader det var och det visade sig vara 27 klockan 9 på morgonen shit.. tänk då senare, jisses! jaja, ska göra vid mig sen dra ner till stationen för att ta tåget (y)

Ha en awesome dag! puss

sjuk länge sen! (:

Har inte skrivit varit upptagen, kom hem från stranden vid 6 typ sen blev det snabbt duschen sen kom Emelie hit (min barndomskompis typ) var väldigt mycket när vi var små sen tappa vi kontakten när hon flyttade och nu ska vi gå på samma skola i tre år igen (y) sjuk länge sen man såg henne, härligt att se (;

JAA! ;b

är så över lycklig såg att det hade kommit ett brev till mig från john bauer, jag det stod att jag blev antagen, så då blir det IT - media till hösten, awesome (y)
i alla fall ska ner till stranden sen med Felicia, Johanna och Vendela (y) Felicia kommer hit lite över 1 sen drar vi ner och möter de andra (y)

(Y)

nej nu blir det göra det mysigt på rummet och sätta på en film och se om det finns något gott att äta till, för min syster kom hem nu så allt är stängt :( men jaja får duga med de filmer jag har och det andra (:

orkar inte vara seriös

trodde verkligen inte jag skulle bli så kär!

är så kär i denna låten

har jätte tråkigt

har svin tradigt x) så ska gu upp och göra nudlar och sen när min lilla syster kommit tillbaka ska jag fråga henne om hon vill hyra film och köpa godis och chilla med mig ikväll !

åh vad jag är lycklig

Hittade laddaren till en mobil som funka men var ur ladda och behövde en speciell laddare (y) sen hittade jag även min gamla ipod nano som mamma tvättade i tvättmaskinen och jag skulle testa den för skojs skull och den funka :D så glad nu kan man ha den när man tränar och sånt skit (:

rätt fet mobil asså

vilken färg?

har problem med vilken hårfärg jag ska ha... lite hjälp vore snällt :)

antingen

rött: så som på bilderna typ
eller...

svart: samma här som på bilderna

brunt: antingen mörk brunt eller ljusbrunt, eller typ brunt med blondaslingor

- HAR INGEN ANING VAD JAG VILL HA! ):

today

puss

orkar inte göra något idag  x) inte speciellt fint väder heller ... men det blir en chilldag för min del. jaja får se vad som nu häner :) kanske bada i poolen om jag har lust x) lägger snart upp vad jag ska ha på mig idag (: