lucia/pannkakor/bahnhof

har inte orkat skriva på ett tag... har typ inte haft tid;s men nu har jag! :)
iallfall igår var det lucia tåg och lucia loppet i skolan (y) sen efter det så drog jag och frida till mig och gjorde pannkakor xp senare vid tre, så drog hon:)

sen på kvällen var det bahnhof (y) blev typ köttad med stora feta jävla klackar på mina fötter, så har skit stora blåmärken ;o men annars var det hyfsat kul igår ! :D
och idag vet jag inte riktigt vad som händer, har skit ont i fötterna så får se, det blir typ antingen bara ta det lungt eller hitta på något ! (;


Kommentarer
Postat av: medina

din armhåla är hårig

2009-12-12 @ 20:55:13
URL: http://medinasahiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0