fredagsmys :)

äntligen fredag! ;D

riktigt skönt i skolan idag! vi var typ 7 stycken i klassen, dem andra var på basketturnering.
började med idrott på morgonen med biptest inte särsklit gött... sen fortsatte det med matte och so och där blev det inte mycket gjort heller men på so:n var det film hela lektionen sen var det lunch och svenska!
kom sen hem från skolan gjorde nudlar och kolla tv sen har jag bara tagit det lungt tills nu! har gjort det mysigt, tagit upp datan och lysnar på spotify och tänt ljus ;b så kommer min syster upp och skriker på mig att hon ska ha datan men jag bara ignorerade henne så fick hon damp och drämde till dörren !

hittar fortfarande inte mina nycklar :( så har inte kommit in i mitt skåp i skolan på tre dagar:( + att jag kan inte använda min cykel ... sen hittar jag inte reserv nycklarna heller.....







/ josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0