trött....

lördagkväll: jag och moa stack och köpte familjepizza till mig, hon och johanna xp vi åt typ inte ens hälften. sen tog vi tåget till helsingborg sen vidare till bårslöv med buss till jonathan. trevligt var det där :) sen kom johannas pappa vid 2 tiden sen kolla vi film hos johanna men vi såg typ en kvart sen somnade vi direkt xp
lite bilder sen igår:








söndag: vaknade hos johanna, vi åt frukost sen var det samling till match kvart i ett sen spela vi, och inga kommentarer om den matchen sen drog vi hem, duschade och sånt sen kom moa till mig vi stack ner till julmarknaden sen träffa vi johanna där. det var inget speciellt med julmarknaden! och nu sitter jag här och gör inget ;b ska snart sova är typ skit trött och yr xp



Kommentarer
Postat av: sandin

Hahah, fan va söta bilder på oss. :D

2009-11-29 @ 21:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0