Härligt väder !



har inte skrivit så mycket på sista tiden men har inte haft tid.. men louise och petronella sov här inatt och vi somnade vid 5 typ ... just nu kollar jag på hur man blir av med en kille på 10 dagar, sen ikväll blir det lousie och petronella igen, och vi får se vad vi hittar på, dte är bahnhof idag, men vet inte om jag pallar det, orkar inte slösa pengar.
det är väldigt fint väder ute btw ! fast det blåser, men whatever, hur fasen kom jag in på detta men jaja, ska typ göra vid mig och sen kolla klart filmen , sen får jag höra av mig till de andra och se vad som händer . :)



knarkar denna låten nu, så härlig och massa minnen, får en att känna att det är sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0