inget bättre för mig



Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre? nej
Skulle du vilja väga mer? nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jag skulle inte blivit arg!
Skulle du vilja ha sex med en kändis? haha x)
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

Tio KAN


Kan du röra på öronen? nej
Kan du slicka dig på näsan? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? Japp (:
Kan dina föräldrar lita på dig? Ehm.. ibland
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Nej, bara om jag sover då , om jag inta snackar i sömnen
Kan du vara på fest utan att dricka? ja
Kan dina vänner lita på dig? ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? nej
Kan du suga? Ja ? x)
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om jag inte hittar något jag vill ha, annars inte x)


Fjorton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja ;o
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja
Har du ett syskon? Två
Har du varit full den här månaden? lite berusad, men icke full
Har dina föräldrar ljugit för dig? ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Lite x) suckade nyss..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? ja
Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja, men skulle aldrig få för mig att testa
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nej
Har du haft sex med mer än tre personer? nej
Har du ljugit på någon fråga än då? nej

Nitton VEM


Vem är din bäste vän? Har ingen direkt bästa vän, alla är mina bästa vänner
Vem älskar du? mina vänner och min familj
Vem vill du bli full med? Mina vänner :D
Vem är den bästa artisten? finns så många
Vem pratade du senast i telefon med? kevin
Vem har du en liten crush i? Ingen, just nu
Vem är snyggast i världen? Finns en del x)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? Till mina föräldrar för då skulle jag själv fått en del :D
Vem är snällast i världen? Alla har sina dagar så.. ;b
Vem är din bästa kompis? Har många bästa vänner
Vem vill du prata med? Vet inte ? x)
Vem sov du med senast? Rebecca
Vem såg du full senast? Rebeccas mamma x) haha
Vem vet allt om dig? Bara jag
Vem kysste du senast? Otto.
Vem kramade du senast? Charlie
Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner
Vem kan du berätta allt för? Vet inte ..
Vem hatar du? Ingen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0