göteborg

har inte kunnat skriva på grund av att jag sov hos Rebecca igår till idag och stack till göteborg imorse med hennes bror och en stockholmare, Felix. Hade en great dag idag, fiiint väder och allt (y) på vägen hem körde vi inom donken såklart! Så jävla gott, sen dunka vi musik i bilen så awesooome! blev taggad efter colan (ovanligt). Jaja, imorgon är det ljusfesten här i ängelholm, men vet inte om det blir det för min del ska kanske in till båstad med Rebecca, men får se hur det blir inte riktigt planerat ännu. Men nu ska jag se film och chilla vid datan och sen sova (y) ha det GÖTT!
btw, i helgen blir det nog kolla båstad outdoor open sen nästa vecka är det råbocka outdoor open (innebandy) kan alltid vara kul att kolla på (:



i bilen påväg upp




kön till balder, jag och felix i bakgrunden.



felix och pontus

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0