har tråkigt

Du heter: Josephine Andersson.

Smeknamn: Josse.

Beroende av: Cola.

Vad tror folk om dig? Jag har ingen som helst aning.

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.

Hur imponerar man på dig? Charmen.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer ganska ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej tjejer. Ta med/på er lite varmare kläder för vi ska sitta ute och äta (:"

Var bor du? I Ängelholm.

Trivs du där? Nej, inte så mycket.

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen:  "hej, det är Josephine" eller "hej"

Vem ringde du senast? Pontus.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi snacka ett tag.

Antal timmar sömn inatt: Sju.

Sov du ensam: Yes.

Brukar du komma i tid: Jag är väldigt noga med tider.

Hur känner du dig nu: Sugen på att duscha.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart.

Vad tycker du om fötter: Äckliga, haha.

Vad saknar du: Mycket.

Hade du en bra kväll igår: Ja, hade jag väll, åt pizza med familjen sen gick ut med rebecca sen film och sedan snacka i telefon.

Favorit dryck på morgonen: Juice.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt ett/två tiden.

Är du blyg? Nej, kan hända, men inte alls lika ofta som innan.

Sysslar du med någon idrott: Nej, men ska börja på streetdans.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kärlek och kärlek. Mer attraktion.

Har du spytt offentligt: Yes.

Är du nöjd med ditt liv: Hyfsat.

Är du bortskämd: Både ja och nej.

Vad gör du i morgon: Jag ska nog till ullared.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut.

Vad är det finaste du fått? Min mac ♥

En speciell dag du minns: Har ingen så speciell.

Du samlar på: Inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Köpa lägenhet.

Vill du gifta dig: Ja.

Vill du ha barn: Klart.

Är du musikalisk? Inte ett dugg.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0