kul kväll/natt

riktigt konstig kväll/natt igår men ändå jävligt skoj, polisen och ambulansen kom sen drog alla sen stanna jag och rebecca och några killar som hade hand om lokalen sen hade vi billispanpizza krig och sen tog jag och en kille han om städningen i 2 timmar gött (y) sen när klockan var typ 5 så drog jag och rebecca eller vi fick för oss att gå ner till båstad men vi vände senare, sen var vi där till 6 halv 7 sen drog jag , Rebecca och Alexander för att bli körda hem till honom, riktigt roligt var det att sitta ute på en åker haha, kul hade vi medans vi väntade sen somnade vi vid 8 sen vakna vi igen vid 10 typ och senare drog jag och Rebecca hem.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0