punkt

känner för att skriva av mig lite.
Vill bara säga, att jag orkar inte bo i en mini stad och vill bara komma bort, långt bort från denna staden. Skulle varit riktigt härligt att bara kunna få flytta till göteborg, bara några år kvar sen har jag besämmt att det blir att jag seriöst flyttar dit, okej det är vad jag säger nu, allt kan ju hända på 3 , 4 år men i alla fall, göteborg ska det bli.
Känner så mycket för att träffa nytt folk, vill börja om på något helt nytt. Och glömma allt det där man inte vill minnas och minnas det som är minnen. Kändes så skönt att komma bort en dag idag från lilla ängelholm, var ju i göteborg, vilken känsla asså, kände INGEN, och behövde inte tänka på allt annat bara levde livet i en dag. Jag orkar verkligen inte dessa tunga nätter längre... är bara så jobbigt, det går verkligen inte att bara koppla av och bara sluta tänka för en gång skull... har alltid en massa onödiga tankar i huvudet som gör att man får ont i huvudet. Och inte vet vad man ska ta sig till och göra. Orkar heller inte allt skit snack, okej, alla har sina åsikter men man behöver inte såra folk för det, håll det inom sig då, alla är faktiskt inte perfekta.
Det som varit, har varit och kan inte göras om. Om man önskar att det bara fanns en tidsmaskin som kunde ta en tillbaka så man kunde ändra på det saker man gjort fel och allt, men tyvärr det går inte. Bara att fortsätta leva vidare i nuet och försöka att inte göra samma misstag och allt.


"slösa inte nya tårar på gamla sorger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0