sommaren 2010

en kort sammanfattning av sommaren



Midsommar som var en helknäpp kväll men ändå en fantastisk och ett minne. Förutom att jag tappa mobilen i toaletten.



sköna grillkvällar



båstadveckan



båt tur med kompisar, fick även testa på att köra.



tältnätter med rebecca och maat



båttur, tappa mobil i vattnet



baad.



gaaaalen kväll



myyss kväll



ponyus och robins 18 årsfest



danmark, och träffa en massa sköna människor



liseberg med rebecca



fest i hasslöv, gaalen kväll måste jag säga.



mitt jojokort som rädda min sommar



galen kväll med tjejerna



sooool



bad.



fest i bårslöv och träffa en massa nya människor, riktigt kul.



råbocka outdoor , träffa gamla kompisar.



träffat en massa nya människor + en helknäpp kväll men en ganska nice kväll.



början av sommaren, sköna sommar kvällar, med massa grill.



sköna chill kvällar i helsingborg.



göteborg med familjen och cecilia. Cecilia och jag åkte själv till hotellet och var helt lost i göteborg.



skånetrip med rebecca.



Max var i ängelholm hela sommaren.



tropicalbeach med tjejerna.



fest hos sebastian.



skolavslutningen. fest hos jesper sen vidare till frida.



mys.



bada jacuzzi hos olivia.



ensam hemma en hel vecka och några dagar sjukt skönt, så hitta på en massa skoj.



liseberg med cecilia 



härlig sommar bild



Matilda , Johanna och jag tog en runda in till lund och chilla. Skön dag.



helsingborgsfestivalen med tjejerna. Riktigt skoj.



fick bild och kram av en i starpilotes.



skrek en hes på helsingborgsfestivalen.



helsingborgsfestivalen.



väntade i 1 och en halv timme för att få stå längst fram när hoffaestro skulle spela



såklart tog batteriet på kameran slut när bandet skulle spela :( men en sjukt hääärlig upplevelse att se dom live!
nog det bästa i sommar.



danmark med sköna folk innan helsingborgsfestivalen.



danmark innan fest i båstad/hasslöv



jag och rebecca fick för oss att vandra från hasslöv till båstad.



festen i hasslöv spåraur, så alla drog men jag och rebecca och dom som hade lokalen stanna där och städade hela natten. sov nog inte ett piss.



vi fick sova hemma hos alexander som bor i båstad, somna vid 8 vakna vid halv 10

sjuk härlig sommar har jag haft, finns en massa mer som jag gjort men det blir för mycket att ta upp allting. Sommaren 2010 har nog varit den bästa hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0