hejhej

har inte hunnit blogga

Igår stack till gymmet direkt efter skolan med Petronella och Louise. Var där i typ en timme sen stack jag hem och duschade och sånt sen kom Cecilia till  mig och vi gjorde vid oss. Sen drig vi till acapulco (pizzeria) för hon och Vendela skulle käka. Sen tog jag och Cecilia bussen 5 över 9 till Jespr som skulle ha fest. Så vi var där, det var hyfsat kul ;) sen stack jag, Vendela, Cecilia, Moa och Johanna ut med några från festen. Sen tänkte vi och August, Carl och Pontus dra till lindens för att äta men så skulle vi istället till en som heter bille och Carl. Så vi var där till halv 3 sen kom Johannas mamma och hämta oss vid statoil. När vi kom hem bestämde vi oss för att se film, men somnade efter 5 min x)

Och imorse vaknade vi hos Johanna, och nu är jag hemma och äter gottis och typ ligger halv död i sängen , vi somande 4 imorse :(

gårdagens bilder





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0