20 saker ni inte visste om mig


Jag har insett att min första kyss var  -
var hemsk
Jag pratar - riktigt mycket när jag är trött
Jag avskyr - att bajsa för det luktar
Min/Mina bästa vän/vänner är - snygga som fan




Min första riktiga vän heter - emelie brogstam, fast umgås inte så mycket mer
Kärlek Stavas: kErlek
När jag borstar tänderna - får jag ont i min mage
När jag lagar mat - gör jag det fett bra asså!
Jag tänder på - hästar
Jag är rädd för - en spindel ska döda mig
Den värsta känslan är - att få ett hjärta krossat 
Den bästa känslan är - mat och godis

Om jag var ett djur skulle jag vara - en flodhäst
Min mobiltelefon är - så älskad av mig
När jag vaknar på morgonen - inser jag att jag kissat ner sängen
Just nu tänker jag på - DONKEN !
Jag är bäst på - allt fråga själv Otto!
Jag är sämst på - inget alls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0