cola is my life !

kom hem från väla vid 4 typ med svetto x) köpte en  del saker... skulle egentligen vara med rebecca nu ikväll och vi skulle typ på förfest sen ekebo men jag pallar inte ekebo , tycker verkligen inte om att gå dit så då sa vi att vi skulle hitta fest men sen så ville rebecca till ekebo så då sa jag: "men jag skiter i det" x) så ja, nu sitter jag här och ska typ "plugga" eller något ;b får väll se vad som händer ! :)

mitt internet dampar riktigt mycket... typ allt segar satan. Och jag hittar inte systemkamera sladden så kan icke lägga in bilder på vad jag köpte idag , får se om jag hittar den x) men det får bli en chill kväll och kränga upp godiset jag köpte igår och dricka COLA! och plugga film , vara uttråkad och lite sånt (y) x)
men nu ska jag roa mig !!!

haaadå :D



cola and godis ♥

/ josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0