dåligt uppdaterat

har inte orkat uppdatera.. x) men var inte i skolan idag, för jag och Felicia skulle vara på gymnase besök en dag, på johnbauer, mediaprogramet.
Först fick vi en uppgift att gå ut och fota i 45 min ;o vi höll på och dö av kyla fan , sen fick vi lägga in bilderna på en data och sitta och hålla på med photoshop (y) sen fick vi sluta vid 11 (: skit gött där asså , dom går tre timmar på morgonen sen är det lunch sen går dom tre timmar till, och så har dom media 5 gånger i veckan, och sen har dom vanliga lektioner resten (y) det verkar skit gött (y) men jaja, jag och Felcia stack ner sen till ecpresso house och sen tog hon bussen hem och jag cyklade hem. Sen dess har jag käkat kollat 2012 sen somnade jag vid 1 och vaknade vid halv 4 och sen nu har jag sätt klart 2012 somna mitt i filmen x) och nu blir det väll käk, och sen plugg (y)
så nu ska jag börja plugga... (:



/ josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0