dåligt uppdaterat

sorry för dåligt uppdaterat, men jag har haft mycket att göra, och har funderat på att byta till devote.se istället :)
men det får vi se, just nu sitter jag här och kränger godis och skriver min uppsats om "mitt i nian" har skrivit typ tre sidor och är långt ifrån klar x) så det kanske blir att man sitter uppe till 1 och skriver ;o för den ska vara inne imorogn ;S men jaja, igår blev jag klar med att ha redigerat en pjäs "film" som jag,medina,sandra,emelie och myky spelat in till ett arbete i svenskan, det tog typ 4 timmar x) men jag blev hyfsat nöjd med den. den kommer nog att ligga på youtube om två timmar x) och sedan här i bloggen. (; men nu ska jag fortsätta på min uppsats :) (y)









/ josephine

Kommentarer
Postat av: louiseekp

warfoer wakkoer ?

2010-01-28 @ 21:48:49
URL: http://louisevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0