HAHAHAHA! herrejesus

har haft fullt upp idag, efter skolan stannade jag, louise och sandra kvar i typ en timme och 20 min xp (vi palla inte cykla hem ) sen när jag kom hem var klockan typ kvart över tre och jag skulle fixa sadel till min trasiga cykel så gjorde jag och pappa det sen vid fyra skulle jag på sån ledar sak på arken, det var sånt disco för 10 åringar sen så var det klart där halv 10 sen stack jag och Adam till stan vi skulle in på coffes och köpa godis men kom på att jag inte hade pengar så vi stanna och träffa några sen drog jag hem och nu sitter jag här och vill ha mitt godis jag har hos Cecilia !!! är så godis sugen ! :D
asså skit jag, Adam och Sally fick verkligen inte luft han höll på typ i 10 minuter, så jävla skön kille !
han är vår idol! (y)
/ josephine

Kommentarer
Postat av: sally

hahahah fyfan vad kul xb höll fan på att dö! :D

2010-01-16 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0