men måste det snöa!!!!!!!!!!!!

jaha, har inte kunnat använda datan idag för pappa stängde av internet för min syster var inte i skolan så ja ,... men har i alla fall varit i skolan och det var segt som fan som vanligt... sen efter skolan stack jag hem och väntade på att felicia skulle komma, så jag gjorde typ inget... sen när hon kom så var vi här en stund, sen stack vi ner till john bauer för det var öppet hus där, och jag tror att jag ska gå där.
och såg nyss att det snöar ute, fyfan! kan det inte bara försvinna.... vill fan ha sommar nu! man kan fan knappt vara ute så jävla kallt det är och man kan typ inte cykla eller något för den jävla snön är i vägen... tänk så blir man jagad så kan man inte komma någonstans så trillar man och kanske blir våldtagen! vem vet! ;o jaja nog snack om det ...

snart helg , typ det ända positiva! (y)

sommar bilder :






/ josephine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0