min mobil...

NEJ! min mobil är avstäng och jag kan inte min pinkod och jag hittar heller inte papperna där jag har pinkoden på :o jag kan inte klara mig utan den ! den är verkligen mitt liv... inget går just nu inte min dag
* när jag och cicci skulle hyra skidor var man tvungen att ha leg, och vi hade det i bilen och min pappa hade bilnycklarna, så vi hittade inte min pappa, så vi stod och vänta i en halvtimme...
* frös ihjäl om mina fötter och händer idag
* min mobil la av när vi var på vallåsen
* sen minns jag inte min pin kod
* och hittar inte papperna där den står
* skolan börjar snart...
* är förkyld, ont i halsen och torr som fan om läpparna
* och är sugen på allt som heter godis
* mitt rum ser ut som en soptipp ...
ska leta satan nu!
hejdå ...
måste bara kommentera att jag älskar denna låten :
Ulrik – En vanlig dag
/ josephine

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in *2009's VACKRASTE!* Tårarna kmr bara rinna.. </3 http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/2009s-vackraste.html#comment

2010-01-08 @ 23:38:29
Postat av: mmautildah

Fin blogg , vad görs? :)

2010-01-09 @ 13:39:47
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0