"Love the way you lie"

wooow, har inte haft tid "igen" att skriva händer sjukt mycket nu ju... men i alla fall har tältat och sånt nu i tre dagar så därför jag inte varit på G och skriva + några dagar till men det skiter vi i, var på madison i båstad i söndags (y) var först på förfest hos någon som heter sebastian tror jag, kallades för begnan i alla fall, sen tälta jag i tisdags med beccis det gick toppen sen i onsdags också fast då kom Pontus och Robin med och tälta , för de "missa" tåget så det skulle annars ta tåget vid 5 så de sov osså i tältet, kan säga att det blev JÄVLIGT varmt så sov inget, men vi märkte att en annan fick sin sömn i alla fall, pontus låg och snarkade i mitt öra, men jaja sen åkte de hem vid 7 på morgonen sen vid 12 åkte jag in till tandläkarenmed Rebecca, sen drog jag och hon in till båstad och var där till 12 sen drog vi hem och tälta igen, sen nu kom jag hem från helsingborg för en stund sedan, var hos Robin i hans systers lägenhet med Rebecca och Pontus (y) trevligt trevligt. Och nu blir det kräng och äntligen få sova i min säng jag inte gjort på några dagar kommer att sova så jävla skönt!

I made it - Kevin Rudolf



Love the way you lie - Eminem, Ft. Rihanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0