okej, blir bloggande ändå men inte ofta

jahapp, igår var jag i båstad med rebecca (y) sen drog vi hem vid 5 och bestämde oss för att grilla på stranden, sen stack vi ner till stranden och innan vi grilla så åkte vi båt med filip och sebastian skit gött var det, fick även köra (y) awesome, sen hände en väldigt hemsk olycka jag skule känna på vattnet så hade jag mobilen i min ficka och så såklart tappar jag den mitt ute på havet (y) man lyckas verkligen inte med sånt... fyfan, så var det inte ens min mobil , var rebeaccas mammas, man bara men jippi, fyfan vilket dålligt samvete jag fick... kan inte släppa det, men jaja sen stack jag och rebecca till stranden och väntade på några från örkelljunga sen kom linda och johanna också. sen drog jag och rebecca hem och jag la mig i sängen och deppa och mådde piss efter vad som hade hänt, känner mig som en idiot asså, jag har verkligen otur med mobiler. helt sjukt....

men jaja, idag blir det färga johannas hår och lite annat skit



älskar låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0