tvättkorgbruden

hade en trevlig kväll igår, Hampus, Pontus, Robin och Filip kom hit och vi chilla dilla bara sen stack Hampus och Filip vid 2 och när klockan var ungefär 4 något så skulle jag och Rebecca byta om så ville vi inte byta om framför två nördar så vi gick utanför rummet till tvätt stugan, så tänker Rebecca att hon kan byta om innan för drapperiet så hon öppnar det och trillar rätt ner i en tvättkorg och man hör ett tyg rivas (y) och jag brister ut av garv i cirka 3 minuter x) sen hör man rebecca "kan du hjääälpa mig, sitter fast" så går jag dit för att hjälpa henne men går inte så mycket man skrattar sen när hon reste sig upp efter kasnke 10 minuter så ser vi att hela korgen är helt i sönder tyget är helt rivet och ett ben på korgen är snet x) såå kul... i alla fall sen går vi in på rummet igen och kan inte sluta garva... sen blev rebecca sur för att hon inte fick någon plats och bad Robin gå upp och lägga sig så gjorde han det sen plopp somnade rebecca och själv var jag och Pontus uppe till 7 sen däckar jag med... sen vaknar jag och Rebecca av att både Pontus och Robin är borta så vi går upp och gör tacos (y) och nu har Rebecca stuckit för att kolla fotboll (HIF) och jag sitter här med ett tomt hus helt själv och ska börja städa, toppen!  (;



igår väntan på folket som skulle komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0