frågor



1. Är du snygg? - åhfan
2. Är du fet? - extremt
3. Är du smal? - jag sa ju att jag var fet?
4. Är du en sportfåne? - Nej verkligen inte
5. Är du rolig? - OM jag är
6. Är du sjuk? - Nej
7. Är du feg? - beror på
8. Är du törstig? - Alltid
9. Är du 15 år? - yes och det suger
10. Är du rik? - Nej tyvärr
11. Är du fattig? - Ja...
12. Är du smart? - nix.
13. Är du shoppingsugen? - så in i helvete
14. Är du retsugen? - ja hihi
15. Är du saknad av någon? - absolut ;)

1. Skulle du vilja vara längre? - nej (:
2. Skulle du vilja väga mer? - ja, några kilo till hade inte varit fel asså
3. Skulle du dricka dig full nu? -nix

1. Kan du vifta på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej :(
3. Kan du kolla i kors med ögonen?- japp (;
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - bara när jag sover
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - jepp
6. Kan dina vänner lita på dig? - Ja.
7. Pierca tungan eller näsan? - inget
8. Vara seriös eller rolig? - Rolig ;)
9. Brinna upp eller drunkna? -  inget av det .. ;s
10. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrarna ? (:


1. Tycker du om någon just nu? - lite (a)
2. Sol eller måne? - Sol
3. Vinter eller höst? - Både för jag fyller år på hösten men vintern är mysig
4. Soligt eller regnigt? - Båda, mysigt när det spö regnar och man sitter inne och glor film och sånt mys, sen älskar jag solen :)


1. Hur mycket är klockan just nu? - 10.00
2. Fullständigt namn? - Hanna Josephine Andersson
3. Vart vill du bo? - antingen i göteborg eller utomlands ;b
4. Hur många barn vill du ha? - max 2
5. Vill du gifta dig? - vet inte
6. Favoritårstid? - Sommar


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - gjorde ett tag men tydligen inte mer.
2. När var det senast du kysste nån? - ett bra tag sen, typ några månader sen
3. Har du sett din bästa vän gråta? - ja..
4. Vad åt du senast? - jadu , muffins
5. Har du fått någon komplimang idag? nix
6. Har du varit med i en rättegång? Nej
7. Är du polare med grannarna? ja
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska
9. Vilka länder har du bott i?  Sverige
10. Vilken är din senaste piercing? inget
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i lördags
12. Gay? klart
13. Suger det här? yes
14. Har du varit på ett party? Ja
15. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Stick (men nu har jag ingen bror men )
16. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?  ja
17. Var är dina syskon just nu? sover väll i sin lägenhet och min andra vette fan ute väll
18. Vad var den senaste drömmen som du minns? jadu lång
19. Vilken tid gick du upp imorse? för en timme sen
20. Vad ska du göra i helgen? midsommar på fredag så ska vara hemma hos en tjejkompis och ska käka där sen typ ja en del sen ska vi vidare (y)
21. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "(y). Sovgott <3"
22. Vad finns i din bakficka? nothing
23. Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på min mobil vad klockan är sen sätter igång datan drar mig in på fajjan.

äntligen klar, nu drar jga mig ut i sooolen och solar haa de ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0