hej sommar

kom hem från Johanna för typ 45 minuter sen (y)
tack för i går, väldigt trevligt.
Hade grillkväll med några tjejer på stranden igår kväll, väldigt mysigt, senare stack vi hem till Sebastian, där var det lite folk (y) var där kanske 2 timmar eller något senare stack vi hem till Olivia och bada jacuzzi, 1 på natten, varför inte liksom? sen drog vi hem till Johanna och käka kladdkaka och kollade film. När klockan blev typ halv 3 så stack Olivia och Felicia.

Nu ska jag ialla fall käka frulle sen får jag se om jag drar och solar och ja lite sånt ... (:

Bilder sen igår



Johanna,Moa,Vendela,Emma,Linda,Klara,Olivia,Felicia,Jag och Matilda fotar



Emma och Linda



Jag och Matilda



yoo, tagna från Matilda



Simon hos Sebastian


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0