idag

har varit med Rebecca hela dagen lång, var i malmö en runda för jag hade panik med bekini men hitta såklart ingen ... men innan vi åkte köpte jag ett sommarkort, awesome. Sen drog vi ner till standen och tog vårat första dopp detta året (y) vi var där typ i en timme lite mer sen drog vi hem till henne och åt och nu sitter jag här och känner för att ligga i solen och bara steka som fan, alla man ser är fan skit bruna så ): men jaja, nu ska jag sätta på en film och det får inte bli att jag går och lägger mig sent pallar asså inte det x)



min hight tech mobil jag har just nu, men batteriet är väldigt lågt och hittar inte laddaren till den för den ska såklart ha en speciell laddare...



och såklart sommarkortet (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0