mina tankar



"Det är bara att försöka sluta kämpa, för jag vet att personen aldrig kommer att kämpa tillbaka, men det är riktigt svårt att hålla sig borta, borta från att skriva till personen, fingrarna vill bara skriva allting som amn känner för den, har försökt att göra det ett antal gånger men sedan raderat det.. vågar inte, vet inte vad personen ska säga eller vad den tänker om mig när jag skriver det, är rädd för att bli mer sårad... bästa sättet är nog att hålla sig undan från den och bara försöka glömma allting. Men personen är så stark att man bara inte kan sluta tänka på den, man tar upp och skriver något läser det om och om igen och tänker: ska jag skicka det elelr inte, men det blir att man raderar det, man kollar gamla konversationer om vad man skrivit förr... då kommer bara allting tillbaka, man kanske ska radera allting om personen man har kvar? men när man väl har knappen uppe, radera: ja eller nej? så blir det att man tänker en stund och vill ändå ha kvar det och klickar nej, men man mår bara dåligare efter varje dag. Tänker på personen om och om igen, hur ska man kunna få bort alla tankar om den och bara glömma den ett tag, när man väl gjort det och bara är hur lycklig igen som helst så dyker personen helt plötsligt upp och allting kommer tillbaka... eller om man har gamla saker kvar i huset och tar upp de. Och bara inte kan kasta det. Vet verkigen inte hur jag ska göra. Men får försöka gå vidare i livet och tänka på att det är nog det bästa sättet att bara försöka att glömma."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0