SOMMARLOV!

har inte skrivit sen torsdags men har knappt haft tid..
torsdags:
vi hade al dag hela dagen med alla 9or på kung sen på kvällen var det ju lärarmiddag, kul var det (:
fredag:
skolavslutning, började med champagnefrukost hos mig sen tog vi bussen upp till skolan.
har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde i skolan, det var hemskt... ville inte lämna klassen...
jaja, sen stack några från klassen hem till mig och vi bara chilla lite där sen drog vissa hem och några ner till stan fö kolla studenten. senare på kvällen stack typ halva klassen hem till Jesper för att typ "chillkröga" , skulle igentligen till sundspärlan men blev inte så.. sen stack jag, petronella, cecilia hem till frida vid typ 10 och var där ett tag sen drog jag och petronella hem till henne för vi var helt slut för dagen (y) skönt att komma hem och sova, vi började ju för fan vid fem så .. trött kan man säga...
idag:
vet jag inte vad som händer kanske röj idag igen eller chilla idag vet inte vad jag känner för , med skönt med SOMMARLOV!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0