upps...

har inte skriit på ett tag på grund av att jag inte har haft tid... men ja..

Fredags
skolan stack hem till emma var där sen så drog vi ut med longboarden på kvällen, stack ner till sebastian som hade k-krög sen dog vi hem till emma och jag sov där.

Lördag
vaknade hos emma vi stack hem til petronella sen ner till stan för att köpa en blomma till johanna, för vi skulle på tjejkväll där! sen drog vi upp till öb stanna där ett tag sen blev det för varmt så emma och jag stack hem till mig och duscha sen ja... vi åkte runder, senare på kvällen drog vi hem till johanna och hade väldigt trevligt där, sen blev allt kaos haha, orkar inte berätta, bara dom som var där fattar så .. (y) men det var ja, en bra kväll i alla fall (:
bilder kommer så småningom (y)

nu ligger jag i sängen hel död, men ska snart upp och käka sen städa undan lite sen sticker jag till henne för jag ska färga håret på henne (y)

bilder sen fredags













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0