Lördag



vaknade 9 med att det var riktigt varmt och trångt, vi låg tre stycken på en madrass eller vad det heter... sån luft sak.. men iallfall, som sagt felicia,cecilia och johanna sov här inatt , och vi var på bahnhof igår , var riktigt gött hos linda innan och i böjan av bahnhof sen blev det segt och massa skit... men iallafall,  johanna och cecilia stack idigt och felicia stanna ett tag. När klockan blev typ 1 stack vi till stationen och stan och sen stationen, vi somnade på en bänk där sen vakna vi och hon tog tåget. Sen drog jag hem och beställde en pizza var så sugen på det så, och nu har jag nyss kollat film och nu ska jag vila lite, ska ställa alarm sen ska jag ta en dusch och se vad som händer ikväll... ska kanske hitta på något med felicia om hon inte sover hos hennes kille. Men nu ska jag iallafall vila, hadet gött !

bilder kommer när felicia har lust att skicka eller lägga in på facebook.



peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0