Sorry för dålig uppdatering



igår :

igår var jag louise, sandra, keerati och hennes pojkvän i helsingborg, sen stack vi hem och louise, sandra och jag stack och lämnade pengar till adam för skoltröjorna, sen så drog vi hem och åt sen kom louise till mig och sen mötte vi 4 folk för vi skulle hem till mig och kolla film sen hämta vi upp en till sen kollade vi film, sen stack dom vid 12 och jag och louise stack typ till bille senare vid 1 vi var där typ till 4 sen hämtade richard oss vid rönne och vi stack hem till oliwer och där var vi till halv 5 sen drog vi hem till mig igen och satt vid datan och somnade vid soffan vid halv 6 i morse

idag :

vaknade vid 8 med lousie i soffan sen somnade vi om och vaknade vid 11 sen åt vi hamburgare och pommes till frulle sen bestämde vi oss för att dra och gymma med petronella så det gjorde vi , var skit seg och trött men ajaj, och nu sitter jag här och ska snart in i duschen och bestämma hur det blir ikväll om det blir lan med samma folk som igår + att rebecca hänger med (y)

Men nu blir det duschen haaadehaaj!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0