Tisdag



kom nyss hem från stan, stack från skolan för en timme sen, hade språk sista lektionen och jag orkade inte den, plus att jag har fisse ont i halsen, så jag och Felicia och Frida stack ner till stan och tog en fika sen kollade lite. Såg nyss att jag tappade min vante x) men whatever haha. Men nu blir det film , plugg, plugg och plugg . Sen kanske städa rummet x)
Hade föresten nationella idag i engelska. Det gick faktiskt hyfsat , än vad jag förväntat mig x) haha eller hörövningen var det lite blandat. Men nog snack om skolan. Nu ska jag sätta på en film filmen jag såg lite av igår tror jag somnade så.. men ja ... känns menningslöst allt jag snackar om, det är inte ens intressant men ajja.. nu blir det film... :)



peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0