Lördag och regn...



vaknade vid 8 vid att mamma kom in och började klaga på mig och allt jävla ***** fick damp på henne. Sen nu har jag skrivit en del på mitt svenska arbete gjort en power piont, ska skriva om Kenza :) eller det är en muntlig uppgift men jaja x) men nu ska jag städa och typ göra vid mig kan va att det händer något , skulle gjort bild upggift med petronella idag igentligen men det regnar och pallar inte cykla och sånt ... så ja, får se vad som händer nu på dagen och kväll blir det något ! får ta det som det kommer ;b men nu ska jag städa och sånt :)
ligger och lyssnar på gamla mysiga låtar ♥



bild sen sommaren 09 , vill ha sommar

peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0