Vilken dag



vaknar av att det är fint väder, bestämde mig för gå ut och gå men palla inte var tvungen att stor städa, men det gick ju åt skogen... sen blev det lite problem... sen funka inte min laddare till min data... sen var det melodifestivalen och helt fel låt vann... sen får man höra att en tjej som är här spyr på vår toalett , mysigt! och luktar bara rök i hela vårat hus... ännu mer mumsigt ... sen nu hakkar alla på en ... vad ska man göra! ;o jiiiihhha! palla! uuuuuwe

just nu vill jag bara flytta till GÖTEBORG! ♥ bestämt att jag ska flytta några år efter studenten! (y) låter toppen tycker jag ! ska skaffa lägenhet och börja om helt på nytt (; bara glömma allt detta här i lilla ängelholm...



peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0