100505

har inte haft tid för bloggen idag,... men började med nationella i skolan, gick åt åtahelvete men ajja... sen var det lunsch och då blev man inlåst på daset haha!  sen var de no sen al tid , fyfan vilken lektion ! haha, går inte att förklara hur weird den var men okej ;b sen drog jag och mamma och pissi min syster och handlade maud (mat) tills imorgon (vandring med skolan) sen drog vi inom BURGER KING! sedan kom rebecca till mig och vi drog ner till adam för vi skulle kolla äff men var där cirka 10 min och drog vi för det var skit segt! och japp... nu sitter jag här i allafall (; och ska snart sova (y)

klicka på musik nedan om ni vill höra en bra låt!
musik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0