+



Du tycker visst om att såra folk... och utnyttja folk. Trodde inte det fanns någon som du som skulle göra något sånt. Bara så falskt allt du gjorde. Missuppfattade fel. Jag tycker inte att det är okej. Inte på det sättet du höll på. Men nu fick jag veta hur du var... skulle lyssnat på mina vänner istället.. de hade rätt hela tiden,... men jag ville testa, för allt lät så seriöst för mig, men antagligen inte för dig. Jag ångrar allt.. ångrar att jag inte lyssnade på dom, då hade jag aldrig blivit sårad. Kände mig helt knäckt, när jag fick höra en del saker... men visst, tycker du om att se folk bli sårade så visst, tycker bara det är så onödigt, för du tjänar inte något på det.. du får inget som är bra... så fattar inte varfrö du håller på sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0