har tråkigt

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: ja, varje dag haha
Gnälla: Ibland
Sova: ja!!.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: ja men inte jätte ofta
Drömma sexdrömmar: nej haha
Klä dig i svart: händer
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: yes
Röka: Nej
Ljuga: Nej men händer ibland, när det är ett måste
Hata folk: nix, inte hata i så fall ogilla
Lita på folk: ja en

VEM:
Saknar du
: cecilia ♥
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: min hund
Vill du slå: Ingen
Pussade dig sist: oj, det minns jag faktiskt inte haha det var nog någon gång i somras
Vill du kittla: haha, jadu
Kramade du sist: min hund
Vill du prata med: vet icke
Skrek du på sist: pappa
Vill du vara som: vill vara mig själv 
Sårade dig sist: en..
Vill du bli galet full med: haha, 
Gjorde dig riktigt glad senast: klassen haah
Fick du sms från senast: Marcus

HAR DU:
För många vänner: nej, lagom
Flickvän: Nej
Förföljelsemani: ?
Tvångstankar: Ibland
Någon annan psykisk sjukdom: nix
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej 
Några piercings: Öron 
Egen dator: yes
Bra självförtroende: nej inte direkt
Kysst någon: yes :)
Köpt kondomer: haha, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja..
Blivit dumpad: Ja...
Velat vara otrogen: aldrig.
Varit otrogen: Nej
Stulit någonting: Ja.
Lämnat landet: Ja.
Rymt hemifrån: nej.
Gjort något olagligt: ja

HUR:
Svarar du i telefonen
: Hej det är Josephine eller hallå!
Fördriver du tiden: göra något
Mycket pengar har du: 12 000 
Tjänar du pengar: Nej
Ofta bäddar du sängen: varje dag nu för tiden
Ofta diskar du: sällan
Ofta städar du: när jag känner för det och det behövs
Många stör du dig på: Ingen 
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:
Att du kommer bli något
: hoppas jag på
På rymdvarelser: haha nej
Att folk tycker om dig: ingen aning.
På ett liv efter detta: yes
Att fiskar kan tänka: haha, nej
Att du kommer leva länge: ingen aning, men tror det

VÄLJ:
Katt eller hund
: hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: det beror på 
Telefon eller internet: det beror också på
Musik eller tystnad: självklart musik 
Bok eller film: film
Leva eller dö: Leva såklart!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

<3

2010-10-28 @ 05:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0