Onsdag

Har inte hunnit skriva.. igår kväll så spelade min grupp i skolan in vår skräck film! sen sov Filippa här inatt och halv 8 kommer min mamma in och säger att två elektriker ska komma för att fixa på mitt rum på morgonen .. men det är ju gött så vi går upp och gör vid oss sen kom lovisa och mathilda hit för vi skulle spela in resten av filmen. Sen vid halv 11 stack vi till skolan och lämnade saker sen drog jag och filippa till väla och gick runder där, sen kom malin dit och vi gick där ett tag sen tog vi bussen och nu är jag här och skulle dansat men hann inte ... så nu ska jag äta sen vänta på att min mobil kan vara normal sen ska jag ut och gå en lång runda med min hund! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0